woensdag 20 oktober 2010

Haken en breien

Zo, nu weer even tijd voor m'n blog. Ik heb afgelopen week geen kaarten gemaakt, wel 'n paar stempels ingekleurd. Die liggen nu dus te wachten om op 'n kaart verwerkt te worden.



Ik ben al 'n tijdje geleden begonnen met het breien van 'n poncho voor mezelf. 'T is maar 'n uitprobeersel dus ik heb niet meteen de duurste wol gekocht haha.








Tussendoor heb ik nog 'n paar telefoonhoesjes gehaakt(dan heb je wat sneller resultaat ;-) ) Maar ik krijg steeds vaker last van m'n arm en dan met name op m'n elleboog. Dus af en toe maar 'n beetje rust nemen, al is dat niet gemakkelijk...








Ik probeer wel allerlei leuke blogs bij te houden met lezen maar vergeef me als ik niet altijd reageer op jullie mooie creaties..

Ik wil nog wel even vermelden dat er bij Diny Sprakel 'n hele leuke candy op haar blog staat!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten