woensdag 2 februari 2011

Hallo allemaal,

Schaam, schaam, dat ik al zo lang niets heb geschreven...
Dus hier wat foto's om de schade in te halen...


Jongenskaarten blijven moeilijk om te maken vind ik. De ontvanger van deze kaart vond hem erg mooi, dus deze was goed gelukt denk ik dan maar
;-)








Ook deze weer ingekleurd met de copics, waar inmiddels al 'n hele verzameling van begin te krijgen.









En eindelijk is de "beruchte" omslagdoek af. Eigenlijk had 'ie nog iets groter gemogen maar de wol was best duur dus heb ik 'm maar zo gehouden. Ik heb er 'n mooie speld bij gekocht die ik ook voor m'n grijze vest kan gebruiken. De kleur komt niet helemaal tot z'n recht op de foto vind ik, in het echt is hij meer bruin/grijs.














Momenteel ben ik met deze leuke kleurtjes bezig.Het patroon van de Granny Squares heb ik hier gevonden, zij legt heel duidelijk,stap voor stap, alles uit. Eerst maak ik hier 'n kussenhoes van en als die klaar is, wil ik gaan beginnen met het haken van Granny Squares in bijna dezelfde frisse kleurtjes, om daar dan 'n soort zomerdeken van te maken.


Reaktie's en tips/adviezen zijn altijd welkom!!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten